תמונה-ראשית

איך תוכלו למצוא דירות למכירה באשדוד ?

אחת הערים שכבר מזמן איננה רק עוד עיר פריפריה עם ים, היא ללא ספק העיר אשדוד שבשנים האחרונות מצליחה לבצע שדרוגים רחבים, החל ממרחבים ציבוריים חדשים ותשתיות מחודשות ועד לפרויקטים נוספים וחדשים ולבנייה מחודשת של שכונות ותיקות. כל אלו הפכו את שורת החיפוש דירות למכירה אשדוד לבין המבוקשות בקרב ישראלים בחמש השנים האחרונות, וכל זאת הודות לא רק לקצב הבנייה העולה בעיר אלא גם לרמת הביקוש הצומחת עם השנים. וכאשר אנו מחפשים דירות באשדוד, נוכל למצוא מבין מגוון פרויקטים ייחודיים ומעוצבים בטוב טעם, את הדירה הבאה שלנו אצל שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ המובילה בנייה באשדוד ובערים נוספות ברחבי הארץ.

איך למצוא דירות למכירה באשדוד?

כמו בכל קנייה שנבקש לבצע מומלץ שקודם כל נעשה קצת "שיעורי בית", כך שגם אם אנו מבקשים להשקיע או גם לחפש דירה עבורנו זו תהיה משימת הכנה מעולה. ראשית חשוב לדעת כי העיר אשדוד בשונה ממרבית הערים בארץ, מחולקת לרובעים. השוני בין הרובעים הוא לא גדול ברמה קיצונית, אך אופי הבנייה ולעיתים הצורה משתנה. על כן בזמן חיפוש דירות למכירה באשדוד, מומלץ שנכיר את הרובעים הללו ואת ממוצע המחירים בהם.

הממוצע כאמור יכול להשתנות החל מהתקופה שבה נבנה הבניין ועד למיקום או שיפוץ שעבר, עם זאת שכונות הרחוקות מהים ממוצע המחירים שלהן נחשב לדי נמוך. עם זאת ישנם אזורים בעלי מחיר מעט גבוהה מהממוצע אשר נקבע על מיליון ושלוש מאות אלף שקלים.

זה לא רק הרובעים

ההתחדשות המאסיבית שמתקיימת בעיר אשדוד, מובילה לפיתוח גם ברמה התרבותית בעיר עם פיתוח של אזורי תרבות ופנאי וגם לפיתוח של עוד אזורי מסחר שונים ומגוונים. כל אלו ממקדים את עיר הנמל לא כעוד עיר פריפריה מתפתחת, אלא לעיר בפני עצמה עם היצע מגוון ומעולה לתושביה. על כן בחיפוש אחר רכישה של דירות למכירה אשדוד, בהחלט נוכל למצוא נכס.

ובכדי למצוא את הנכס האטרקטיבי ועם מפרטים טכניים עשירים בכל דירה ופרויקט, מומלץ להגיע אל שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?