Narkisim Camera1 31_03_2020 S

בואו להכיר את שכונת נרקיסים ראשון לציון

אזור המרכז נחשב לאזור די מבוקש, אליו נמשכים לא רק משפחות צעירות אלא גם מגוון של יזמים ומשקיעים התרים אחר ההשקעה הבטוחה והבאה שלהם. ביקוש זה לעיתים מעלה גם את המחירים ולא פעם מתבקשת הממשלה למצוא פתרונות, כאשר אחד מהם הוא הקמת שכונת נרקיסים ראשון לציון הממוקמת על בסיס צריפין שפונה לא מכבר. וכאשר פרויקט זה מביא עימו שלל חברות בנייה וקבלנים שונים, מומלץ להסתמך על חברה המומחית בבנייה איכותית ובעלת מפרטים מפנקים כמו שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ המובילה מגוון רחב של פרויקטים ברחבי הארץ.

 

בחירת העתיד-שכונת נרקיסים ראשון לציון

הפתרונות שהשכונה הזו מהווה הם לא רק לתושבי ראשון לציון אלא לתושבי המרכז בכלל, לכן שכונת נרקיסים ראשון לציון גם מאגדת אל תוכה מגוון רחב של חברות בנייה. אלו מספקות דירות שונות החל מדירות 3 חדרים, 4,5 ואפילו דירות גן ופנטהאוזים מעולים כאשר מרבית הדירות גם נהנות ממרפסות הפונות אל השמש. כל אלו הופכים את הבנייה החדשה בשכונת נרקיסים להיות לא רק ממוקמת באזור מעולה, אלא גם בעלת מפרטים טכניים אשר יכולים לענות על צרכיהם של מגוון רחב של משפחות.

 

לכן הבחירה בשכונת נרקיסים היא לא בחירה מובנת מאליה, בגלל המיקום או הקרבה אל הכבישים המהירים אלא בגלל איכות הבנייה הבלתי מתפשרת והמגוון שיכול להתאים לכל משפחה ואפילו משקיע. בשל כך בחירה זו היא לא בחירה עכשווית שלנו, אלא בחירה שככל הנראה תבצע שדרוג שאותו נרגיש בעתיד שלנו.

 

מבלי להתפשר

כמה פעמים יצא לנו להתפשר בנוגע לקנייה של מוצרים שונים? החל מרכב ועד לקרטון חלב שנגמר בסופר.
אך בקניית דירה במיקום ובאיכות בנייה כמו שיש בשכונת נרקיסיים ראשון לציון, אין סיכוי שנתפשר על מילימטר מכל מה שחשוב בדירה. נוכל למצוא את הפנטהאוז עליו תמיד חלמנו, את דירת הגן שתמיד רצינו לטפח ואת החדר הנוסף שיהיה מקום לעבוד בו בשקט.

ובשביל למצוא דירה בעלת מפרט טכני כל כך מפנק ועשיר, נוכל לפנות אל שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?