12_08_2020 Camera 5 L

הבחירה הנכונה עבורכם – שכונת נרקיסים

מבין המושבות הוותיקות והערים הישראליות הראשונות, נמנית גם העיר ראשון לציון שהחלה בעיקר כמושבת יין בדומה לזיכרון יעקב ועם השנים התפתחה והתעצמה לכדי עיר בעלת שכונות מפותחות ומגוונות. אבל אחת לתקופה גם אנחנו יכולים להימנות מבין המתיישבים הראשונים, עם פיתוחה והקמתה של שכונת נרקיסים באזור המזרחי של העיר ראשון לציון. שכונת זו נמצאת בשלבי בנייה מתקדמים ועתידה להיות מקום מושלם עבור לא מעט משפחות ישראליות, לכן לא כדאי לפספס את ההזדמנות לגור בבית חדש בעיר במרכז הארץ.
ומבין שלל החברות השונות אשר מבטיחות את הבנייה של שכונת נרקיסים, אחת החברות המובילות והמומלצות באזור היא לא אחרת מאשר שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ, המובילה בנייה באזורים רבים ברחבי הארץ.

הבחירה הנכונה-שכונת נרקיסים

את ההזדמנות לגור בשכונה חדשה וצעירה לא נקבל בכל יום, על כן האופציה לרכוש דירה בשכונה כמו שכונת נרקיסים היא בהחלט הזדמנות שלא תחזור. ראשית כי מיקומה של השכונה הופך אותה למרכזית מאוד, היא קרובה אל באר יעקב, רמלה, כבישי 431 וכמובן תוביל אתכם במהירות אל כבישי תל אביב וגוש דן. אך בנוסף לכך השכונה נכללת גם בתוכנית מחיר למשתכן, תחת מחירים שפויים ואפילו דירות לדיור מוגן.

לצד הנגישות והמיקום של השכונה היא תבנה תוך כדי התחשבות בשטחי מסחר ופנאי לטובת התושבים, בתי ספר לילדי השכונה וכמובן שטחים ירוקים ופארקים מרעננים בלב ובקצוות השכונה.

סגנון הבנייה

שכונת נרקיסים תכלול גם בנייה נמוכה של דירות קרקע, עם זאת מרבית הדירות יהיו בבנייני מגורים שיתארכו בין 5-17 קומות ובחלקה הפנימי של השכונה אף יבנו בניינים גבוהים יותר. על פי ההערכות של עיריית ראשון לציון, כל הפרויקטים אמורים להיות מאוכלסים עד לסוף שנת 2026 וכרגע ישנם ארבעה פרויקטים בשלבים מתקדמים ועוד פרויקטים שאמורים לקום בהמשך.

ובבחירה של פרויקטים בשכונה חדשה כמו שכונת נרקיסים, מומלץ לפנות לחברה שמבינה בנייה כמו חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ, המובילה בנייה ברחבי הארץ עם מפרטים מפנקים ובסטנדרטים של בנייה שעוד לא נראו במשק הישראלי.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?