בניינים בלילה

החלום הבא שלכם – k towers אשדוד

מעט מאוד פרויקטים מאפשרים לנו להנות מרכישת דירה בטוחה, עמידה ובעיקר מפנקת לנו ועבור בני משפחתנו. אחד מהפרויקטים שכן נוכל לסמוך בעיניים עצומות הוא לא אחר מאשר פרויקט K TOWERS אשדוד, המביא עימו רמת בנייה חדשה אל עיר הנמל השישית בגודלה בישראל. הפרויקט הראוותני אמור לכלול את כל הצרכים הבסיסים, החל מבית כנסת ועד מרתף וחדר כושר. ומי שאמון על הפרויקט הראוותני הזה היא לא אחרת מאשר חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ, האחראית על בנייה בערים כמו רחובות, תל אביב, מודיעין כמובן אשדוד.

K TOWERS אשדוד – לגור בחלום

זה הוא לא האופי של המקום, גם לא הפיתוח הסביבתי שחשוב למרביתנו אלא ההשקעה בפרטים הכי קטנים המסוגלים לעצב ולשנות את חיינו מהקצה אל הקצה. ובדיוק כך תוכנן פרויקט K TOWERS אשדוד, לרמת נוחות כזו שככל הנראה רובנו נתקשה להתרגל אליה והוא יכלול 2 מגדלים המתנשאים עד לגובה של 142 מטרים. אך מעל לכל המיקום המעולה במרכז העיר, החל מהמרכזים המסחריים, התיאטרון, טיילת, היל התרבות, גני ילדים ובתי ספר.

וכמובן מנעד הדירות שנוכל לרכוש, החל מדירות 4 חדרים, 5, דופלקסים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז הכוללים בריכת שחייה פרטית וקומה שלמה לרשותכם. כל אלו הופכים את הפרויקט K TOWERS לאחד הפרויקטים המלהיבים של אזור הדרום.

והמפרטים? מפנקים

פרויקט K TOWERS אשדוד מביא גם רשימת מפרטים טכניים לדירה ולמגדלים שעוד לא נראו באזור, החל מלובי מעוצב ברמת חמישה כוכבים, מעליות מהירות, חניה לכל דייר וכמובן ספא יוקרתי. כל אלו מצטרפים אל מרפטי הדירות המתחילים מעמדות להכנת BBQ, חלונות עם זכוכית בידוד ומרפסות שמש ענקיות ומפנקות לכל דירה. כל אלו גורמים לפרויקט החדש להלהיב עוד הרבה לפני שקרם עוד וגידים, ועל כן הביקוש אליו עוד רחוק מלהסתיים.

לכן בחיפוש אחר הדירה היוקרתית הבאה שלנו, או בית מפנק לכל המשפחה מומלץ לבחור בחברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ, שלא רק אחראית לתכנון קפדני של פרויקט K TOWERS אלא לעוד סוגי מבנים רבים ברחבי הארץ.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?