12_08_2020 Cam Night L

הכל אודות שכונת הנרקיסים ראשון לציון

לא מעט פעמים נוכל לקבל את ההזדמנות המושלמת להגיע אל בית חדש במרכז הארץ, כזה המסוגל להעניק לנו לא רק מוסדות חינוך חדשים ומצוחצחים עבור ילדינו, אלא גם מיקום מושלם ורווחה לנפש. את כל אל ונוכל להשיג דווקא בשכונת הנרקיסים ראשון לציון הנבנית ונרקמת בימים אלו. שם נוכל למצוא פרויקטים חדשים, כאשר רובם הגדול אמור להיכלל בפרויקט מחיר למשתכן ולהתבצע על ידי מובילי הקבלנים וחברות הבנייה בישראל. וכאשר אנו מחפשים דירות מעוצבות מרווחות ומפנקות, מומלץ להגיע אל שוש חברה לבניין בעמ המובילה בנייה ברחבי ערים בישראל, מאשדוד ועד תל אביב.

לגור נכון – שכונת הנרקיסים ראשון לציון

תכנון שכונה הוא דבר מרגש במיוחד בישראל, על כן שכונת הנרקיסים ראשון לציון הופכת להיות בשורה כל כך משמחת למשפחות ולסטודנטים המחפשים דירות במרכז הארץ. השכונה תכלול מוסדות בתי ספר, פארקים רווחים, בנייני משרדים ואפילו אזורי מסחר ופנאי לכל המשפחה. בנוסף לכל אלו מתוכנן לקום פארק מטרופוליני ענק שישתרע על פני ארבעה שכונות שבין באר יעקב לראשון לציון, והוא יכלול גם את שכונת נרקיסים החדשה.

ומלבד הדגש על רווחת התושבים בשכונה החדשה, חשוב לזכור כי מרבית הדירות בשכונה נכללות בתוכנית "מחיר למשתכן". ועל כן יכולות להיות רלוונטיות גם לעונים על הקריטריונים השונים, מזוגות צעירים ועד לזכאים שונים.

כל היתרונות של בית חדש

אל התשתיות החדשות, הפארקים המטריפים ומוסדות הלימוד שיפתחו בקרוב בשכונת הנרקיסים ראשון לציון, אפשר למנות גם את הסביבה הצעירה והתוססת שנוכל לקבל בשכונה המתפתחת ואת המיקום המושלם. כאשר כל אלו מהווים כיתרונות מושלמים עבור הדירה החדשה, וממקמים את שכונת נרקיסים כמיקום המושלם לזוגות צעירים גם לאלו הבוחרים ברכישת דירה לא דרך תוכנית מחיר למשתכן.

ובכדי להנות מסטנדרטים גבוהים של בנייה, מפרטים מפנקים ואיכויות גימור שלא נראו בשנים האחרונות בישראל, מומלץ להגיע אל הפרויקטים של שוש חברה לבניין בעמ. המובילה לא רק פרויקטים בשכונת נרקיסים המתפתחת, אלא בערים כמו תל אביב, מודיעין, אשדוד, רחובות במגוון סוגי בנייה ובערים נוספות בישראל.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?