c6464badc2f74924ae62e968b94d9514

פרויקטים לזוגות צעירים

החלום של כל אחד הוא לקנות דירה משלו, דירה לחיים. זוגות צעירים רבים מחפשים את הדירה המושלמת שתיתן להם איכות חיים ושקט נפשי, והפתרון לכך נמצא ברכישת דירה בפרויקטים לזוגות צעירים. שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ  מתמחה בבניית פרויקטים כאלה, שמותאמים לאורחות חייהם של הזוגות הצעירים ונותנות להם מענה מושלם לכל הדרישות. כמה כיף לגור בפרויקט איכותי בסמיכות למוסדות חינוך איכותיים, פארקים ציבוריים, קניונים ומרכזים מסחריים.

המהות של פרויקטים לזוגות צעירים – התאמה מושלמת

כשעומדים לפני רכישת דירה למגורים, חשוב מאוד לתאם ציפיות מראש ולדעת בדיוק מה אתם מחפשים. השלב הראשון בחיפוש אחר דירת החלומות שלכם הוא כמובן נושא התאמת התקציב, בו תידרשו להבין מהו הסכום בו אתם מסוגלים לרכוש דירה, האם יש ברשותכם את ההון העצמי הנדרש כדי לקבל משכנתא מהבנק, ובאיזה החזר חודשי של משכנתא אתם יכולים לעמוד מידי חודש.

אחרי שאתם כבר מודעים לעלות המשוערת של הדירה אותה אתם מחפשים, הגיע שלב חיפוש הפרויקט שמתאים עבורכם. האם תרצו לגור בשכונה צעירה ותוססת? או שאולי אתם מעדיפים לגור באזור כפרי שקט ומרוחק? כמו כולם, בטח גם אתם תרצו לגור בקרבת מקום למוסדות חינוך איכותיים, מקומות בילוי כמו פארקים ציבוריים, קניונים ומרכזים מסחריים, וכמובן כמה שיותר קרוב למרכזי תעסוקה אפשריים.

בנוסף, כדאי לכם מאוד לבדוק את כל הזכויות שמגיעות לכם על פי החוק. האם אתם זכאים להשתתף בתכנית מחיר למשתכן, האם מגיע לכם מענק מסוים מהמדינה על רכישת דירה או הטבה במשכנתא לזוגות צעירים. אל תתנו לעצמכם להגיע לעסקה החשובה ביותר בחיים שלכם כשאתם לא מספיק מוכנים. בדקו היטב את כל החלקים שנוגעים לרכישת הדירה, נסו למצוא כמה שיותר הטבות שאולי מגיעות לכם מהמדינה, וצאו לדרך מוכנים עם כמה שיותר ידע.

לבחור את דירת החלומות שלכם ברוגע ובמקצועיות

בדרך לקנות דירה? מחפשים פרויקט שמותאם לצרכים שלכם כזוג צעיר? אנחנו בשוש נחמיאס חברה לבנין בע"מ בונים ומשווקים פרויקטים לזוגות צעירים במקומות שונים ברחבי הארץ, מומחים בהתאמה מושלמת של הדירה לפי הצרכים והשאיפות שלכם, ומעניקים שירות אישי ומשפחתי לכל לקוח. לבחירתכם עומדים מגוון של פרויקטים, הכוללים בין היתר גם:

·         פרויקט לב הסיטי אשר נהנה ממיקום אסטרטגי בלב העיר, מתאים במיוחד לזוגות צעירים הרוצים להנות מנגישות מלאה.

·         פרויקט K טאוור המציע דירות עם מפרט טכני עשיר, דירות ענקיות ומרווחות למי שרוצה להתפנק ובגדול.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?