ברכות לזוכים החדשים!

מחיר למשתכן

נרקיסים – ראשון לציון

השלבים

מתבצע מול משרד הבינוי והשיכון תנאי ראשוני להרשמה לפרויקט מחיר למשתכן הוא הנפקת “אישור זכאות” על פי הקריטריונים המופיעים באתר משרד הבינוי והשיכון, באחת מהחברות: עמידר, מילגם ומרכז אלונים מקבוצת מ.ג.ע.ר למתן שירותי טיפול בבקשות לסיוע בדיור. ניתן להוציא “אישור זכאות” גם דרך אתר האינטרנט של משרד הבינוי והשיכון. מומלץ לבחון יכולת מימון לרכישה (משכנתא וכו’), אין טעם להגיש בקשה אם אין יכולת כלכלית לרכישה.

מתבצע מול משרד הבינוי והשיכון משרד הבינוי והשיכון יפרסם באתר האינטרנט שלו מידע על פתיחת ההרשמה באתר ההגרלות למחזיקי “אישור זכאות” בלבד. במידה ויש ברשות הנרשמים “אישור זכאות” בתוקף, יוכלו לבצע רישום דרך האתר של משרד הבינוי והשיכון. במקביל, אנו נפרסם הודעות על פתיחת ההרשמה בעיתונות הכתובה. לרשותכם באתר זה מידע מקיף אודות הפרויקט במסגרת “מחיר למשתכן”, על מנת להקל עליכם. תקופת ההרשמה הינה 28 ימים.

מתבצע מול משרד הבינוי והשיכון מס' ימים לאחר סיום שלב ההרשמה, תתבצע הגרלה בין הנרשמים במשרד הבינוי והשיכון על מיקומם בסדר בחירת הדירות בפרויקט. רשימת הזוכים ומיקומם הסידורי בהגרלה תתפרסם באתר משרד הבינוי והשיכון, וכן תישלח הודעה בדוא”ל ע”י משרד הבינוי והשיכון. למען הסר ספק, הזוכה בכל מספר סידורי הנמוך ביותר יבחר ראשון וכך הלאה. הודעה תישלח גם לנרשמים שלא עלו בהגרלה. אין צורך בשלב זה לפנות אל חברתנו. חברתנו תזמן אתכם באופן יזום על פי סדר ההגרלה לבחירת הדירה.
מתבצע מול חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ חברתנו תעמיד לרשות הזוכים מידע על אופן הרכישה במסגרת “מחיר למשתכן” על ידי זימון יזום של הזוכים ע”י החברה לקבלת הסבר ומידע על התהליך. בשלב זה על הזוכה לגבש החלטה לגבי הדירה אותה ירצה לרכוש (מגרש, בניין, דירה). מומלץ להיכנס למלאי הדירות באתר זה ולהתעדכן במלאי הקיים. מודגש כי אין התחייבות כלשהי מטעמנו להבטיח דירה זו או אחרת. הנ”ל בכפוף למלאי הדירות הפנויות ולמיקום הזוכה בהגרלה.

מתבצע מול חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ לאחר סיום שלב 4 חברתנו תזמן את הזוכים עפ”י מיקומם הסידורי בהגרלה לבחירת הדירה. במעמד זה יציגו הזוכים את האסמכתאות הנדרשות כגון: הודעת זכייה, תעודה מזהה וכד’. כמו כן, במעמד זה יחתמו הרוכשים על טופס בחירת הדירה. טופס זה יהווה אסמכתא להכנת חוזה מכר על הדירה ולא תהיה אפשרות לרוכש לשנות את בחירתו. אי הגעה במועד ובזמן שנקבע לפגישת “בחירת הדירה” תבטל את זכות הזוכה לבחירת דירה (בהתאם לנהלי משרד הבינוי והשיכון). מודגש שבמעמד בחירת הדירה חייבים להגיע כל הזוכים הרשומים בטופס אישור הזכייה, או נציג מטעמם המלווה בייפוי כוח נוטריוני. בסיום הפגישה יתואם מועד לחתימת חוזה הרכישה, אולם, ככל שהזוכה יהיה מעוניין בכך, ניתן לחתום על חוזה רכישה גם במעמד זה.

מתבצע מול חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ כ-5 ימים לאחר בחירת הדירה תזמן החברה את הזוכים לחתימת חוזה רכישה. על הזוכים להגיע לחתימת החוזה בליווי המסמכים הנדרשים על פי הנחיות משרד הבינוי והשיכון. מעמד החתימה האמור בסעיף זה הנו לחתימה על החוזה בלבד. מובהר כי חוזה המכר ונספחיו נבדקו ואושרו ע”י משרד הבינוי והשיכון ולא יתקבלו השגות או בקשות לשינוי הנוסח ולא יתנהל לגביהם משא ומתן משפטי. לנוחותכם, ריכזנו את המסמכים הנדרשים באתר זה. הערה כללית בכל מקרה של אי עמידה בכל אחד מהמועדים המצוינים, בכל שלב שהוא, תהיה אפשרות לפסול את הזכייה ו/או לשנות את מיקום הזוכה בסדר בחירת יחידות הדיור, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה המנהלת, לרבות במקרה בו הזוכה לא הגיע במועד שנקבע לו לבחירת הדירה ו/או לא הגיע לחתום על הסכם המכר במועד שנקבע לו. *** המועדים המצוינים עשויים להשתנות בהתאם להחלטת משרד הבינוי והשיכון. המידע המחייב הוא זה המופיע באתר משרד הבינוי והשיכון, המידע באתר זה הוא לרקע כללי.

תכניות הדירה

תוכניות העמדה וחניות (מרתפים)

מידע / מסמכים לעיון

צרו איתנו קשר

אתם מוזמנים למלא את הפרטים שלכם למטה ונחזור אליכם בהקדם.

*משרד המכירות נגיש לבעלי מוגבלויות